16.06.
2020
Internetowe Konto Pacjenta

Szanowni Państwo,

informujemy, że istnieje możliwość założenia Tymczasowego Profilu Zaufanego. Profil Zaufany jest niezbędny do założenia i korzystania z Internetowego Konta Pacjenta (IKP).

Zachęcamy również do instalowania na telefonie komórkowym aplikacji mObywatel. Dzięki takim rozwiązaniom znacznie usprawni się proces komunikacji z naszą przychodnią jak również proces otrzymywania elektronicznych recept (e-recepta) oraz elektronicznych skierowań (e-skierowanie).


Poniżej przesyłamy instrukcję jak założyć Internetowe Konto Pacjenta.

Informacje o założeniu konta wraz z datą prosimy przekazywać telefonicznie lub mailowo.

W celu uzyskania dostępu do Internetowego Konta Pacjenta należy wykonać następujące czynności:


  1. Założenie Tymczasowego Profilu Zaufanego, jeżeli nie posiadają Państwo Profilu Zaufanego. Tymczasowy Profil Zaufany można założyć bez wychodzenia z domu - bez przychodzenia do punktu potwierdzającego tożsamość (jeśli ktoś nie ma konta w jednym z banków umożliwiających założenie Profilu Zaufanego).

  2. Następny krok to zalogowanie się do Internetowego Konta Pacjenta za pomocą Tymczasowego Profilu Zaufanego lub Profilu Zaufanego. W ten sposób uzyskują Państwo dostęp do wszystkich funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta, zwłaszcza otrzymywanie kodów do e-recept oraz e-skierowań przy pomocy wybranego sposobu (SMS i/lub e-mail) jak również szybko i bezpiecznie sprawdzą Państwo informacje o zdrowiu:

    swoim, swoich dzieci lub osoby, która Państwa do tego upoważniła.

  3. Dzięki posiadaniu Internetowego Konta Pacjenta można aktywować aplikację mObywatel gdzie jest moduł e-recepta oraz e-skierowanie.


Ze względu na sytuację epidemiologicznej zachęcamy Państwa do korzystania z możliwości założenia Tymczasowego Profilu Zaufanego i dostępu do Internetowego Konta Pacjenta w celu otrzymywania e-recept oraz e-skierowań na telefon komórkowy, smartfon, e-mail.


Tymczasowy Profil Zaufany

https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest

Profil Zaufany

https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

Internetowe Konto Pacjenta

https://pacjent.gov.pl/

Aplikacja mObywatel

https://pacjent.gov.pl/



W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail.

czytaj więcej ...


11.03.
2020
Ważna informacja - zmiana organizacji przyjęć Pacjentów.

Szanowni Państwo,
Ze względu na wprowadzony stan zagrożenia epidemicznego na terenie kraju apelujemy o zastosowanie się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, Prezesa NFZ, Ministra Zdrowia oraz miejscowych władz zgodnie z którymi

konieczny jest kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail:
rejestracja@opti-med.pl w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni.

Do odwołania będą udzielane teleporady przez Lekarza POZ.

W trakcie teleporady Lekarz na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego ma możliwość wystawienia e-recepty oraz podania zaleceń co do dalszego postępowania.

Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne Pacjent zostanie umówiony na konkretną godzinę do lekarza.

Na teren przychodni wpuszczani są tylko Pacjenci wcześniej umówieni telefonicznie.

Prosimy o ograniczenie kontaktu osobistego i odroczenie wszelkich badań kontrolnych, profilaktycznych na późniejszy termin.


"Link

czytaj więcej ...



«« « 1 2 » »»

Opti-Med

Umów się na wizytę! Zadzwoń!

Rejestracja osobista i telefoniczna Poniedziałek - Piątek: 08:00-18:00

 +48 18 440 74 79 Godziny otwarcia:
Pn. - Pt.:   08:00-18:00
Sobota:    08:00-12:00

info@opti-med.pl 
+48 18 441 51 20
+48 18 443 95 01
p1unnamed.pngp2SYMBOL_Base_MON_Pos_PA_RGBLogo Compensa_CMYK_CS3.pngPZU_logo.pngp5

2019 © "OPTI-MED" Sp. z o.o. - Przychodnia Nowy Sącz, Przychodnia zdrowia w Nowym Sączu.
Polityka Prywatności Polityka Cookies